tirsdag den 16. september 2008

Facebook

Jeg oprettede en profil på Facebook for nogle måneder siden. Sommetider tænker jeg, at det er genialt - hvis alle havde en profil, kunne man til hver en tid finde folk igen, og man kunne se, hvad de foretog sig, og hvor de befandt sig. Andre dage synes jeg, at det er rædselsfuldt, det er det rene fjollede tidsfordriv for voksne, og jeg nægter at deltage i konkurrencen om at have flest "venner" (men jeg bliver glad, når nogen inviterer mig...) Sommetider får jeg øje på en person, som jeg helst ville glemme - og jeg har svært ved at lade være med at se på nogle, som jeg burde glemme. Under alle omstændigheder passer jeg på med, hvad jeg fortæller, og resultatet er desværre nok en ret upersonlig og derfor uinteressant profil. Jeg tror bare, at nogle mennesker glemmer, at det, de skriver på Facebook, bliver læst af alle lige fra børnebørn til bedstemor. Og det var måske ikke lige det samme, man ville fortælle de to!

Ingen kommentarer: