tirsdag den 2. september 2008

eKalender og e-Boks

Jeg er glad for, at eKalender-opgaven blev aflyst, for den havde jeg ikke lyst til at løse. Jeg vil ikke have mit tidsforbrug - mit aktivitetsniveau! - registreret på nettet. Tænk på hvor meget vi efterhånden kan få oplyst om hinanden ved at søge på nettet - jeg melder lidt fra efterhånden..

e-Boks har jeg overgivet mig til for nogle år siden. Det er godt at få lønsedlen flere dage før papirudgaven og ikke at skulle ned og tømme postkassen. Arkiveringsmulighederne i e-Boks er gode, og når flere år er gået, og mulighederne i e-Boks er blevet flere og flere, så slipper man for de mange mapper på reolen. Og det bedste ved de her systemer er jo, at de - ligesom Citrix - er virtuelle og ikke knyttet til én pc. Altså ingen problemer når man skal have ny maskine, e-Boksen følger én resten af livet!

Ingen kommentarer: